Klient – isik, kes soovib avalikustada enda Klientide võlgnevusi.
Kliendil on õigus sisestada Infopanka https://infopank.ee/ andmeid oma klientide maksehäirete kohta vastavalt Teenuse pakkuja poolt kehtestatud nõuetele ja korrale.
Maksehäire on Kliendi kliendi poolt rahalise kohustuse täitmata jätmine rohkem kui 30 (kolmkümmend) päeva arvates maksetähtpäevale järgnevast päevast. Maksehäireks loetakse võlgnevus alates 30 (kolmkümmend) EUR-st koos kõrvalnõuetega. Enda klientide võlgnevuste edastamisega kinnitab Klient, et sisestatav maksehäire ei ole vaidlustatud (puuduvad vaidlused), võlgnevus on sissenõutav ja tõene.
Teenuse pakkujal on õigus keelduda maksehäire sisestamisest, enne maksehäire avalikustamist saadetakse selle kohta e-mailiga võlglasele teavitus. 7 päeva möödudes saadetakse võlglasele uus e-mail teavitusega, et maksehäire on avalikustatud.
Pretensioonid andmete õigsuse kohta esitatakse kirjalikult Teenuse pakkujale, kes edastab vastava pretensiooni vaidlustatud andmete sisestajale. Vaidlustatud andmete sisestaja kohustub hiljemalt 14 päeva jooksul pretensiooni lahendama, teatades sellest kirjalikult pretensiooni esitajale ja ning tehes vajadusel vastavad muudatused andmetesse. Teenuse pakkuja jätab endale õiguse põhjendatud vajaduse korral kustutada Kliendi poolt sisestatud andmed.
Klient vastutab edastatavate andmete õigsuse ja seaduslikkuse eest. Valeandmete levitamisega tekitatud kahju kuulub täies ulatuses hüvitamisele Kliendi poolt.
Teenuse pakkujal on õigus igal ajal piirata või tühistada Kliendi õigust sisestada Krediidiregistrisse andmeid oma klientide/võlgnike maksehäirete kohta.
Teenuse pakkuja jätab endale õiguse teha muudatusi maksehäirete sisestamise korras ning vajadusel kehtestada selleks täiendavad tüüptingimused, mis avaldatakse veebilehel https://infopank.ee/ ning mis sellisel juhul Lepingu oluliseks osaks ning Kliendile täitmiseks kohustuslikud.
* Ilma tagatiseta käibekrediidi limiit ühele krediteerijale
Üldinfo
Nimi
Kastre vald, Haaslava küla, Arukase tee 10 korteriühistu